Księgowość

KSIĘGOWOŚĆ

  • Pomoc związana z rozpoczęciem działalności gospodarczej w Polsce, z uwzględnieniem zgłoszeń: NIP, VAT, VAT-UE.
  • Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych – Księga przychodów i rozchodów.
  • Prowadzenie ewidencji – Ryczałt ewidencjonowany.
  • Księgi Handlowe, karta podatkowa.
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz terminowe przekazywanie Klientowi informacji o zobowiązaniach podatkowych.
  • Uczestnictwo w kontrolach z US, UKS, ZUS, NBP oraz współpraca z audytorami Klienta.

Prowadzenie ewidencji ryczałtowych:

  • ewidencje podatku od towarów i usług;
  • obsługa pracowników;
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów:

  • ewidencja kosztów i przychodów;
  • ewidencja środków trwałych;
  • ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług;
  • obsługa pracowników, rozliczenia właścicieli;
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Usługi Głównej księgowości:

  • sporządzanie sprawozdań finansowych wg określonych standardów
  • przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu oraz banków
  • przejęcie odpowiedzialności za prawidłowy obieg dokumentów księgowych
  • przygotowywanie oraz modyfikacja planu kont, dostosowując go do wymogów standardów sprawozdawczych, wymogów controllingu oraz prawa podatkowego
  • przejęcie odpowiedzialności za kontakty z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
  • przejęcie odpowiedzialności za prawidłowość rozliczeń podatkowych
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości

Prowadzenie ksiąg handlowych:

  • wszystkie wymagane przepisami ewidencje księgowe (księgi główne, pomocnicze, ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług );
  • rozliczenie właścicieli;
  • sporządzenie raportów (rocznych i miesięcznych);
  • obsługa pracowników;
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.